tankarna snurrar fram och tillbaka,runt en gång till och tillbaka igen..

jag har tusen frågor, men kommer jag nånsin få svar?
om du nu är så förvirrad och inte vet vad du vill,varför höra av sig till mig och göra mig förvirrad då för?.
du kunde väl ha tänkt igenom det först och sen när du kommit fram till nått vettigt kunde du ha hört av dig isåfall!.
istället tvingas jag gå med klumpen i magen och hoppas på att få fram kanske nått vettigt utav det här.
men det är helt upp till dig,vill du mig nånting så får du gärna berätta det för mig,men har du ingenting att komma med så säg det nu på en gång istället.
jag blir tokig av sånt här!.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Jag kan inte skilja på om jag vill vinna dig
jag kan inte skilja på om jag vill va med dig
jag kan inte skilja på om jag vill bli av med dig
jag kan inte skilja på om jag vill skada dig
men du om nån borde förstå
att man inte gör såhär mot mig
...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0