torsdag.

sitter i soffan jusst nu,sneglar lite på Per Moberg som lagar mat på tv;n.
Martin är här också,fast han sover dock,jag kanske inte var så roligt sällskap?haha.

mamma och pappa har åkt till High chaparral och linn har lämnat mig för en kompis.
det betyder att jag sover här helt själv inatt,läskigt men endå lite mysigt.
kanske dax att övervinna rädslan avv att sova själv?.
Mickis kommer kanske över och kollar på film,det tycker vi om :D

lite skakis efter det som hände igår,pannan i tvättstugan spelade mig ett spratt och fyfan va rädd jag var,såg framför mig hur hela huset skulle brinna ner.
men som tur va brann den ju aldrig,men endå liksom.
usch,det var inte ett dugg kul.

jag och den där förbaskade pannan är inte vänner längre..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0