rullar fram

ja,tiden springer iväg,har inte haft tid till att blogga,
eller ska jag vara helt ärlig har jag glömt bort det..
hoppas ni inte har saknat mig allt för mycket.

valborg och kvalborg å hela den biten är över för iår,mycket trevligt,
men känns som om jag har några jag ska be om ursäkt till,
men det får bli en annan gång.

skolan tar typ död på mig,det är hur mycket som hells att fixa nu,men jag gör allt för att slippa.
som tex nu,jag bloggar istället för att göra matteuppgiften,plugga till ARL provet,PM:et till svenskan,uppgiften till samhällskunskapen,å jaa fan å hans moster allt jag har att göra.
usch på skolan just nu..
jag behöver nån som sparkar mig i baken och säger åt mig,och nån villig som vill hjälpa mig..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0