låter du henne komma närmre?...

nej,jag har fortfarande inte glömt,
dom få minnen vi skapade kommer att finnas med mig länge.
jag vill inte sakna dig,men jag kan inte rå för det,jag saknar dig så
inåthelvete.
jag försöker glömma,förtränga dig.
jag försöker,försöker med nått folk tycker är så jävla dumt av mig,
men nånstans lång in,tror jag att det kommer göra det lättare,
det blir lättare för stunden,
känna nån annans närhet,känna att man behövs.
det är fel,men det är just den där lilla stunden som gör att jag mår bra.
låt mig få ha den stunden,utan att det ska misstolkas och pratas om att det kommer sluta precis som förut.
jag vill inte tillbaka till det som var förut,jag vill vidare framåt.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0