Tisdag

Fick ett jobberbjudande idag,men för att jobba där var man tvungen att ha körkort,så jävla surt!
Hoppas på det andra jobbet jag fick erbjudande om i helgen.
Jag är så tacksam över dom som tänker på mig när det gäller jobb och vill hjälpa mig,det betyder oerhört mycket!
Ska ta tag med körkortet nu till hösten,för nu vill jag ha det! allt blir så mycket enklare med körkort,och jag har även där fått erbjudande om att få hjälp på traven,så det är bara att tacka och ta emot!
jag ska klara det här!
-
Skulle egentligen ha städat och fixat i rummet idag,men vi åkte och handlade idag på dan så när jag kom hem var jag så trött så jag sket i att ta tag i rummet,ska fixa det i morgon. Ska sätta mig och pyssla med mina naglar,ska se om jag kan få till nått fint. Bild på det kommer nog senare :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0