Hääääj!

Fullt upp hela tiden känns det som,jobbat idag som vanligt,sen gick jag ner till boland och mötte upp syster och väntade på mamma,sen hem till linns kompis mamma för att kolla på lite heminrednings saker dom säljer.
Köpte två armband och två ljusstakar,mycket fina!(bilder finns längre ner).
I morgon börjar jag kl 10,sen efter jobbet går jag ner på stan och kikar på skor en snabbis och sen åker jag hem till Stephanie och lilla Mira!
Efter jag varit där åker jag hem och inväntar Kajsa som jag ska tillbringa kvällen med!
Vi laddar inför lördag då det blir utgång med hääärliga människor!!
Söndag eftermiddag ska jag in till stan och träffa min chef (känner att det kommer bli härligt sådär en bakisdag att träffa chefen!haha) Maja jag och Jessica ska planera med henne hur det blir när hon åker bort.
Troligtvis blir det jobb för mig varje dag då,HÄRLIGT!
Jaaa,så nu vet ni hur min helg ser ut,vi hörs väl kanske av på söndag! (eller tidigare)
HA DET KUNG,TJING!







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0