Måndaaag

Började kl 10 idag,vi var bara två som jobbade idag men det gick fint.
Blev ledig i morgon från jobbet,då tänkte jag för mig själv att jag skulle sova ut,eftersom att jag inte gjort det på ett tag,i min egna säng. MEN,så träffade jag Fredrika på bussen hem,och hon frågade mig om hur det hade gått att jobba på fyrishov,och kom då på att det faktiskt är I MORGON jag ska jobba där,hahaha!
Tur hon påminnde mig!
Så i morgon blir det uppstigning kl 6..ingen sovmorgon där inte..Men vad gör man inte för pengarna ;)

och jaaaa,det känns som om det ända jag skriver om är jobb,men det är så det ser ut för mig just nu och jag har liksom inget annat spännande att berätta för er,förutom kanske lite tankar och funderingar som kommer upp ibland,men ingen har tvingat er till att läsa ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0