mys onsdag!

Åkte in till stan i morse och hadlade saker åt mig själv som var total slut här hemma,som tex deo,rakhyvel,mascara m.m. ni fattar,LIVSnödvändiga saker! haha.
Sen tog jag min feta röv och pallrade mig på bussen hem till Stephanie och Mira :)
Jag och Mira mös en massa medans hennes lilla mamma tog en välbehövlig dusch ;) haha!
Vi var en sväng till bvc och sen blev det lite mat på max.
Kom hem runt 6 tiden,åkte in till stan igen med bosse och sen hem till kusin och drack kaffe och nu ligger jag i sängen och kollas på GA,som jag längtat!!
Ser ut som om jag faktisk blir ledig i morgon också,ska nog städa mitt rum och sen hälsa på min fina vän Fredrika :)
Hörs i morgon,natti!

höll ju på att glömma,tog ju faktisk en bild när lillfisen och jag mös i soffan,
vi hade det kung bra!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0