oopssii

Här var det dåligt med uppdatering,men jag har inte haft tid liksom ;)
Helgen var kalsa bra,i fredags åkte jag hem till Mickis och Henke,vi drack vin käkade pizza,prata en massa skit och kollade på film,riktigt mysigt :)
Lördags kom jag hem runt 12 tiden,kikade in hos kusinen en stund och sen vidare hem,duschade och efter ett tag kom Jossan,vi umgicks ett tag här sen åkte vi vidare hem till henne.
Där fixade vi oss i ordning och sen for vi iväg till Elin,var där i mågon timme sen åkte vi ner på stan och mötte upp Elina och Petra och sen vidare till Slitage (Etage) en kul kväll blev det!
Igår låg jag decka på soffan hela dagen tills jag insåg att vi skulle iväg till domkyrkan där min kära syster hade konsert med kören. Inte riktigt min grej det där men..
Sen blev det mat på kina,sååå underbart gott och min mage har aldrig varit så spänd efter det,hahaha!
Åkte sen vidare hem till moster på fika.

Idag har jag jobbat,och nu sitter jag i soffan och är helt slut.
Fick hem lite nya kläder igår utav kusin så nu är rummet fullt av kläder och jag vet inte var dom ska få plats?
Kanske får göra en ny rensning av garderoben?
jajja,ska väl sätta igång att städa rummet så att det inte ser ut som en soptipp längre.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0