torsdag.

Vaknade kl 9 i morse av att någonting lät,fattade inte vad fören jag tog upp mobilen och stirrade på den an bra stund innan jag fattade att det ringde,hahaha!
Dom ringde fårn jobbet och sa att dom hade glömt säga till mig att jag skulle jobba idag,så det var bara att packa sig iväg å jobba! haha.
Åkte ner på stan efter jobbet och hadlade lite fika och en inflyttningsblomma till min käre vän Fredrika :)
Prata en massa skit och bara hade det bra.

Jobbar i morgon också,efter jobbet tar jag mitt pick å pack och drar till Älvkarleby,det ni! ;)
Där vankas det middag och en massa fredagsmys med lite vin och annat gott,ska bli riktigt mysigt faktiskt!
HÖRS,HEJ!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0