fffredag

Ap dålig på att skriva här,men jag jobbar för fullt och när jag väl kommer hem på dagarna har jag inte så mycket ork,plus att lägger hellre tid på att umgås med mina kära vänner!
 
Har precis kommit hem nu,jobbade till 15 sen åkte jag ner på stan och tog en fika med min fina vän Josefine :)
Ska bara slappa och ta det lugnt ikväll,sov som ett as inatt så jag ska sova lääänge i morgon!
I morgonkväll blir det lite alkohol och mys med min Jullepulle,sen får vi se var kvällen slutar,har ju suttit hemma TVÅ hela helger i rad nu pga sjukdom och inget vettigt att göra typ,så det ska bli kul att hitta på nånting i morgon!
 
nej,nu ska jag ta mitt glas cola och chipsrör och lägga mig i sängen och goffan,trevlig helg allihopa :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0