torsdag

Har dragit på mig en rejäl förkylning,så jävla typiskt nu när jag tagit ledigt tors-fredag för att hålla på med friggen,så att vila och ta det lugnt att bli frisk igen finns inte med på min planering!
Har målat och spacklat idag,och i morgon ska syster och hennes kompis fortsätta med spacklingen eftersom att dom har min froggebod som projektarbete,inte mig emot!
 
Lördag ska jag servera på skuttunges årsfest,eller ja,jag ska fixa disken å lite sån eftersom att jag sagt ifrån att jag ska servera eftersom att jag inte tycker om det så speciellt mycket.
Det blir nog bra.
 
Ska ta tag i mitt otroligt stökiga rum nu,och DAMMSUGA! vet fan inte när jag gjorde det sist och jag blir fan bara äcklad när jag går in där,så det är fan dax nu.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0