Helgen

Har ju inte uppdaterat om i helgen!
I fredags jobbade jag,sen gick jag upp till citygross och väntade på Jessica,vi åkte då och handlade presenter till våran käre vän Mickis. Var på fullerö för rösta gången,jag är kär! jag ska handla allt till mitt hus där när jag väl byggt det ..haha!
vi gick en sväng på gränby också,käkade på det nya "food court" tyckte det var helt okej faktiskt :)
sen blev det fredagsmys här hemma,skön fredag!
 
Lördag låg jag i sängen bra länge,julia kom och sa hej en stund på eftermiddagen.
Hoppade sen in i duschen och gjorde mig i ordning,blev lite stressigt på slutet för att hinna med bussen,men det gick!
Sen bar det av med tåg till Tierp hem till Mickis,åt en himla god middag och hade det jätte trevligt!
På kvällen tog vi tåget tillbaka till uppsala och gick ut på krogen,en lyckad kväll!
 
Idag har jag varit på möte,gick en sväng på marknaden också.
Köpte en ny mössa åt skitungen,och två munkar till mig och Stephanie så  vi kunde fika när jag kom dit.
 
Ni får bilder som är tagna under helgen i nästa inlägg!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0