Måndag

Vet inte vad det är med mig,skulle vilja skriva så mycket men vet inte hur det ska komma ut rätt.
Känner mig deppig till och från,vet inte om det har med den här hösten att göra.
Skulle bara vilja känna den där lyckan man känner i hela kroppen när någon tycker om en,
ibland räcker inte bara vännerna till,man behöver någon att krypa upp i famnen på och bara känna sig lycklig och älskad för en stund. Jag saknar att ha ett förhållande,samtidigt som jag trivs med att inte ha någon.
 
Jag blev så "psykiskt misshandlad" (om man kan kalla det så) i det "senaste" förhållandet så jag vet inte hur jag ska kunna tycka om någon igen känns det som.Gått vidare har jag gjort,men det förflutna kommer ifatt en ibland och man går och gräver ner sig i dåliga minnen man hellst vill glömma.
 
När det gäller dig så skulle jag bara vilja trycka på "Delete"!
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0