måndag

jag har inte gjort ett piss idag,på eftermiddagen kände jag bara hur jag inte alls vill vara med längre..
Kände att allt bara är piss,att jag vill inte leva det liv jag lever,jag vill att det ska gå fort,jag vill bli äldre,hitta mig en karl som verkligen bryr sig,inte tar en för givet och som inte kommer och går som han vill,jag vill ha min egen lilla familj och bostad!
Men just idag kändes det långt borta,och jag tänker att jag är endå bara 20 år,jag har hela livet framför mig,leva i nuet,men endå vill jag komma här ifrån.
Så min fina vän Julia ringde och fråga om vi inte kunde ta en lång promenad,så hon kom hit och det blev en lång promenad och pratstund,välbehövligt idag!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0