Söndag

Ja då var det snart måndag igen,det går så sjukt fort. Har så mycket att göra känns det som,hela veckan är redan planerad.
Huvudvärken har jag fått sluppit idag iallafall,moster tycker att jag ska gå och kolla mitt blodtryck,det ligger i släkten tydligen så det skulle inte vara så konstigt om jag också har nått sånt.. När jag nu ska hinna kolla upp det.. Friggen är inom några veckor KLAR!! Kan ni fatta som jag längtat!! FYRA jävla år har det tagit,och nu om några veckor kan jag bosätta mig där,sova uppe på loftet som en lite tomte i mitt egna lilla krypin! Wiii.
Har legat och kollat inredning,pengarna kommer ju spruta åt alla jävla håll,men det är det fan värt!.
Nej,nu är det dags att sova,ny dag i morgon och en helt ny arbetsvecka :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0