Helg,underbara nyktra helg!

Har inte rört en droppe alkohol den här helgen,så skönt att vakna pigg och alert!
Jobbade i fredags,nötte upp vaginan efter jobbet och gick till dom vi ska vara hundvakt åt nästa vecka,ska bli mysigt!
Var där ett bra tag och fikade och prata,fick sen ner på stan igen och mötte upp Amanda,vi fortsatte till Josefine för att sedan sitta där hela kvällen och snacka skit och dricka kaffe!
Lördag gick jag upp skaplig tid för att åka hem till Stephanie Micke och Mira,var där i någon timme sen följde lillsnuttan med mig hem.
Vi vilade och mös mest,dans gjorde vi en stund också. Haha.
På kvällen sov jag en stund,hoppade in i duschen och gjorde mig i ordning för att sedan lite snabbt bestämma mig för att vi skulle in till stan och kolla på Björn rosenström,riktigt kul!

Idag sov jag till tolv,gick upp käka frulle,gjorde mig i ordning för att sedan bli hämtad av Amanda,vi åkte till björklinge och gick en lååååång jäkla promenad med Elina i det fina vädret! :)
Riktigt skönt!

Fick en massa fina kort på min lilla Mira,ska köpa nån fin ram att sätta in dom i sen!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0