Tisdag

Wä,vilken dag!
Började med att jag skulle skjutsa mamma till återbesöket hos farbror doktorn,på väg in ringer Miccis och undrar om jag kan ta ut hundarna senare för hon måste skynda sig in till akuten till sin pappa som fått sin tumme avsliten (AJJ!!!!) tänkte att det här skulle väl inte ta sån lång tid,men så fel jag hade. Varför sätter man en tid när man endå måste vänta i hundra år för att ens komma in!? Dom gick ju bara och lallade runt! Hatar att vara där. Jävla folk.
Foten hade dock blivit sämre för mamma,så 4 veckor till får hon gå hemma för att dom ska vänta och se... Drygt! Väl klara där åkte vi till maxi,och tacka gudarna för att dom har gratis kaffe!! Tummen upp för dom!
Handlade lite fort,sen hem för att kolla till hundarna.

Nu ska jag strax göra i ordning mat,köttfärsbiffar med fetaost,kan ju hoppa på att det blir gott! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0