Torsdag

Wäääääjjj,var ett tag sen men jag har haft det aaaaawesome!!
Åkte till ön förra tisdagen,inte så jätte roligt kanske men kul att bara göra nått liksom,har i stort sett varit spritmarinerad sen dess,åkte upp till Malung på onsdagen och kom hem i söndags.
KANON dagar hade vi där,riktigt jävla kul!! om man räknar bort att jag tappade plånboken med id-kort,kontanter och bankkort (och ramla rakt ner i asfalten och landa på svanskotan....) maha,men är man klantig så är man.
 
Hamnade på ön i tisdags också,bra mycket roligare den här gången,träffade en hel del vänner plus några man nästan aldrig ser längre,så det var riktigt kul!
Hamnade på efterpärla i björklinge och kom inte hem fören kvart i sex.
Jätte smart med tanke på att jag skulle på synundersökning dagen efter... Om jag var död? svar ja.
 
I morgon drar jag mig till stan i några timmar,sen hem å laga mat åt lillasyster (stränga order om att maten ska vara klar när hon kommer hem ifrån arbetet..) haha,ja vi får väl se vad det blir av med den saken.
Längtar faktiskt till middagen i morgon,ska göra den grymt goda och enklad melonsalladen min kära vän Amanda introducerade mig för,kan ni tänka er att melon,fetaost och chili kunde vara en sån grym kombo!? nej jusst precis,men nu vet ni! ;)
 
Lördag ska vi fira min lilla Jullispullis,älskade vännen blir 21 år på tisdag,så det ska firas rejält på lördag!
tur jag får låna lägenhet i stan så jag slipper bry mig om bussar hem!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0