yrsel och cv

blööö...
Fått en del saker gjorda idag,städat i köket (såg ut som en svinstia) städat mitt rum och även rensat garderoben på en del kläder. Har sista tiden bara tryckt in mina kläder där,inte orkat brytt mig liksom. (endå har man aldrig nått att ha på sig)
så nu är det gjort i alla fall.
Har även nu erkänt för mamma att jag känt av yrsel i två veckors tid nu,och att jag är trött i princip dygnet runt.
Ja,jag vet,det låter hel konstig, "erkänt för mamma",men när det kommer till saker som har med mig och mitt mående att göra så pratar jag helst inte om det.
Men nu kände jag att detta börjar bli jobbigt,och jag vill inte gå till nån doktor själv och mamma finns alltid där,så jag bestämde mig för att lätta mitt hjärta.
Så ja,det blir ett besök hos doktorn tyckte hon med,högt blodtryck är nått vi har i släkten så det kan ju ha nått med det att göra kanske,kan vi ju hoppas i alla fall,jag tror jag har typ cancer men det hoppas jag verkligen inte att jag har haha!
 
har även fått hjälp ikväll utav Kajsa med att skriva cv och personligt brev,man kan säga att mitt tidigare var as kasst,så vi började om helt från början!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0