Låång dag

Ligger helt slut i sängen.
Sov knappt fem timmar inatt,upp tidigt i morse och jobba. Massa stress,mycket folk,och en himlans massa påskägg som  skulle delas ut.

OCH jag funderar,hur i helvete får man en döv person att förstå vad man menar!? Det går ju inte om man inte pratar teckenspråk !? Riktigt jävla irriterande,speciellt när människan kommer mitt i all stress,och tror hon kommer före alla andra bara för att hon står där och grymtar,"öööh,öööööhhhh!!!" 
Och följer efter en som en svans,och man säger vänligt "jag kan tyvärr inte hjälpa dig just nu" tills man inser att fanskapet inte fattar vad jag säger endå,men jag får endå tillbaka ett argt "öööhhh!!!" 
Aaa ni fattar min frustration va!? 
Aa bra.

Efter jobbet iallafall åkte vi till de andra jobbet,och det är tappen som ska renoveras nu,såå kult.. Not.
Meeen de ger pengar!

Nej nu fan ska jag sova så det kan ta och bli fredag någongång så jag kan få träffa min underbara släkt,och senare mina oslagbart underbara vänner! ❤️
Godnatt på er!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0