.

Jag har så mycket jag skulle vilja få ur mig! Nu kommer det här inlägget se ut som om "tyck synd om mig" men det är inte alls det jag är ute efter. Förstå mig rätt,det känns som om jag ger och ger men får inte mycket tillbaka.. Jag är en sån person som vill att alla ska må bra och vara glada,så jag försöker göra allt jag kan för att folk i min omgivning ska må bra,jag försöker stött,finnas där,försöker få med dom och göra saker för att komma på andra tankar,eller hitta på någonting bara för att umgås. När gjorde någon nått sånt för mig senast?
Det gör ont,så jävla ont,jag brister snart. Jag ska sluta  vara så jävla snäll hela tiden. Finns ingen anledning till det. 
Som sagt,förstå mig rätt!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0