Don't bless me father for I have sinned..

Vilken vecka.
Aldrig varit med om en sån känslomässig fruktansvärd och seg vecka.

Jag har gråtit,skrattat,gråtit massor igen och sen sovit.
Legat i sängen i ett ex antal timmar,vill inte ens veta hur många för det skulle bara bli ennu mer tragiskt.

Just nu har jag slagit på "off" knappen,jag känner ingenting alls just nu,och ja,jag må kanske ha gjort något alldeles impulsivt,men det var det jag kände för,och jag fick lov att stänga av allt för en kort stund!

Men jag känner att jag är sakta men säkert på väg upp igen,(peppa peppar ta i trä)
Men idag har jag iallafall mått hyffsat bra,och jag har till och med duschat....
Yää,goo meeee!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0